beauty & lifestyle

7.11.13.

Biokap Nutricolor Rebuilding Shampoo




Ovo je možda najbolji šampon koji sam probala u životu. Samim tim zaslužuje posebnu i detaljnu recenziju. Priznajem da ga dugo koristim i da sam bila lenja da napišem recenziju. Danas ćete čitati o njemu, zahvaljujući koleginici sa bloga koji jako volim - Dear Skin.

Biokap Nutricolor Rebuilding Shampoo, renomiranog italijanskog proizvođača organske kozmetike i suplemenata Bios Line, namenjen je održavanju i nezi bojene/farbane, a posebno blajhane kose. Šampon je namenjen i čuvanju boje kose i pogodan je za svakodnevnu upotrebu pružajući volumen kosi. U svom sastavu sadrži arganovo ulje, esencije ulja ruzmarina i eukaliptusa, kao i ekstrakte pšeničnih klica koji nam pružaju zaštitu kose od štetnih UV zraka. Šampon ne sadrži Sodium Lauryl Sulphate i Sodium Laureth Sulphate, što znači da je SLS I SLES free. Dermatološki je testiran, nikl testiran, ne sadrži parabene, ni silikone i nije testiran na životinjama!!!




Ovaj šampon sam kupila negde krajem maja meseca, početkom juna. Kako ga nisam nosila na more i kako sam uz njega koristila i druge šampone povremeno, potrajao mi je dobra četiri i po meseca. Moram da naglasim da sam kosu prala drugim šamponom jednom u deset dana (izuzev na moru), što znači da je ovo prilično izdašan šampon. Ali, moja kosa je kraća, imajte to u vidu!

Kako sam odlučila za njega?

Godinama sam mučila muku sa atipičnim dermatitisom, po rečima dermatologa. Kada se na to doda teška anemija i eksperimetisanje sa bojom kose, rezultat je katastrofa. Mene je u celoj priči izvukla genetika, te se nisam šetala ćelava - hvala vam mama i tata na genima, gustoj i kvalitetnoj kosi. Prestala sam da eksperimentišem sa bojom kose, počela sam da jačam organizam, ali sam se sa "dermatitisom" borila i dalje. Pre otprilike dve godine sam iz upotrebe izbacila šampone sa silikonima, ali kako je to samo ublažilo stanje, rešila sam da odem korak dalje i izbacim sulfate, boje, parabene, metale - "tešku hemiju", kako ja te sastojke nazivam.

O dematitisu:

Navodni atipični dermatitis kod mene je ništa drugo do alergija na gore opisanu "tešku hemiju". Moj dermatits se manifestovao u obliku malih ranica na temenu, koje su izgledale kao da sam ih raščešala, užasno su peckale i svrbele (mada ih nisam dirala). Kosu sam morala da perem svaki drugi dan, što je pogubno za teme (što češće peremo kosu, ćešće nam se masti), ali ja nisam imala izbora. Ukoliko je ne operem, počinje svrab, crvenilo i ranice kreću da se otvaraju.  Sa anemijom, na sve opisano kosa je počela strašno da mi opada.

Kako mi je ovaj šampon pomogao?

Već nakon treće upotrebe moji simptomi su se skroz povukli. Iz meseca u mesec moje teme je ostajalo mirno i to mi je najveća potvrda kvaliteta ovog šampona. Kosu sam prala sulfatnim šamponom jednom u 10 dana, kako bih sprala naslage silikona nanete na kosu putem pakovanja i silikonskog seruma za krajeve kose. Pošto biram kvalitetne silikonske preparate, rastvorljive u vodi, skidanje istih za mene nije veliki problem.




O šamponu:

Retko pišem o mirisu proizvoda, jer je mirisna senzacija krajnje individualni doživljaj. Međutim, meni se miris ovog šampona posebno sviđa. Predstavlja mešavinu finih eteričnih ulja, krajnje je prirodan i blago asocira na miris dečijih pudera i sapuna. Meni je ugodan prilikom pranja, ali se ne zadržava dugo na kosi. Konzistencija mu je veoma gusta, tako da je za pranje kose potrebna mala količina proizvoda. Kosu pere savršeno i iako ne sadrži sulfatne soli u sebi, peni sasvim dovoljno. Teme mi je čisto i nije ni malo iziritirano, kosa je mekana i negovana zahvaljujući uljima koje šampon sadži. Za vreme pranja mogu bez problema i glatko da prođem prstima kroz mokru kosu, koja je kao svila, a podsetimo se ovaj šampon ne sadrži silikone! S obzirom da sam ga koristila u mojoj već naširoko poznatoj Davines kombinaciji  HBP i VM pakovanja, čiji mi je učinak veoma dobro poznat, mogu vam dobro opisati efekat šampona nakon sušenja kose. Nakon sušenja kosa je mekana, rastresita, sjajna sa blagim volumenom. Nije naelektrisana i ne štrči na sve strane što može biti slučaj sa drugim šaponima bez sulfata i dečijim šamponima. Farba se manje ispira, postojanija je značajno, zahvaljujući sulfate free formuli (sulfati su saslužni sa ispiranje boje). I naravno ni traga iziritiranom temenu, crvenilu i ranicama - konačno!

Preporuku za ovaj šampon dugujem divnoj Danijelaa, mojoj drugarici sa foruma i čitateljki. Danijela hvala ti do neba što si mi savetovala da ga kupim :*

Jedina mana je cena koja je malo veća za naše prostore, ali šampon je ekonomičan, izdašan te je u potpunosti svojim kvalitetom opravdava. Ako ste do sada koristili sulfatne šampone, može vam biti na početku teško da se naviknete na šampon koji ne napravi bogatu penu pri prvom šamponiranju, ali već pri drugom pena je tu. Takođe vam se može učiniti da vam šampon ne opere teme dobro i da vam se kosa brže masti. Poverujte Liji, to je zato što je vaše teme naviklo na agresivne šampone i potrebno je barem dva meseca redovnog korišćenja da vam se mašćenje temena smanji i da se dovede u red. Nakon dva meseca, kada se lučenje prirodne masnoće temena smanji, produžiće vam se razmak između dva pranja kose. U prevodu - ne odustajte od dobrih proizvoda lako i na prvu loptu.

Nisam sponzorisana od strane Biokapa, hvalim ovaj šampon jer sam njime oduševljena. Prijatelji sa ružičastog foruma znaju da sam koristila i regenerator iz iste linije, tako da očekujte recenziju uskoro :)
Recenziju Biokap farbe za kosu sam već napisala - Biokap Nutricolor Delicato :)

Ovaj šampon preporučujem svima, a ja ću nastaviti da ga koristim dok god se bude proizvodio, osim ako ga neki novi i savremeniji po učinku ne prestigne.


Zapremina:
200ml

Cena:
1. 131,41 din


Moja ocena ovog proizvoda je 10!


Da li ste probali Biokapove šampone?

Kako ste zadovoljni Biokapovim proizvodima?

Koji biste Biokapov proizvod preporučili meni?



Kiss,
Mrs Fox

Podeli:

26 коментара

  1. Draga moja nema na cemu! Drago mi je da ti odgovara***
    Sad si ti mene podsetila na njega i zelim ponovo da ga kupim .

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je neviđeno pomogao, kupovaću ga dok god ga budu proizvodili, dok ga ne pokvare ili dok ga neki drugi ne pretekne - sve je moguće. Ljubim te :***

      Избриши
  2. Ovu recenziju sam čekala. :) Mislim da bih mogla da ga probam s obzirom na to kakve sam probleme sa temenom imala... :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi nećeš se pokajati ako ga kupiš. Samo imaj u vidu da ti se u početku može činiti da ti se kosa brže masti, dok se teme naviknuto na sulfatne šampone ne smiri i ne stabilizuje :)

      Избриши
  3. Fantastična recenzija koju sam s nestrpljenjem čekala :))

    Kako sam ti rekla, kupujem ga i nadam se da ga ima u Hrvatskoj. Puno hvala tebi i tvojoj kolegici na ovome <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) Obećala sam ti i potrudila sam se da ispunim obećanje. Ako ti i malo pomogne, ja ću biti srećna. Samo imaj u vidu da ti se u početku može činiti da se kosa brže masti, dok se teme ne stabilizuje. Svima ovo namerno napominjem, jer sam sama iskusila promenu u smislu da sam prvih mesec-dva dana mislila da mi se kosa brže masti, a kasnije se vreme između dva pranja "produžilo samo od sebe". Nadam se da me razumeš. Verujem da ga ima u Hrvatskoj, kod nas je dostupan u svim bolje snabdevenim apotekama :)

      Избриши
  4. Odlično Lijo!
    Iako nemam problema s dermatitisom, imam dosta osetljivo teme i držim se litarskog od koprive kao pijan plota :D Spasio me je masne peruti, iako mi se teme i dalje poprilično brzo zamasti. No tu krivim stres i milijardu radnih sati mesečno. Misliš li da bi mi pomogao da to rešim?
    Napisala si da je potrebno neko vreme i slažem se, samo me zanima tvoje mišljenje. Još jednom :)

    :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Litarski od koprive je dosta "agresivniji" u odnosu na Biokap. Moja slobodna procena je da bi se desilo sledeće: ako sada pereš kosu na tri dana, sa upotrebom Biokapa bi morala da pereš svaki drugi dan i to sigurno u prva dva meseca. Nakon toga se mašćenje temena smanjuje i razmak između pranja postaje isti kao i kod svakog drugog šampona koji si do sada koristila. Takvo je barem bilo moje iskustvo. A, moja teorija je da se ovaj proces dešava zato što je koža temena duži vremenski period bila izložena agresivnijim sulfatnim šamponima, koji su uklanjali njenu prirodnu masnoću, pa je koža proizvodila višak da to nadomesti. Sa Biokapon nema iritanata koji mogu ovaj proces da pokrenu, ali koži koja je već navikla da proizvodi višak masnoće, potrebno je neko vreme da taj proces poništi. Ako ti se češće pranje uklapa u busy stil života (znam da puno radiš) i ako ti to ne predstavlja problem, ovaj šampon je vredan isprobavanja :)

      Избриши
  5. Vjerovatno bih ga probala da imam priliku, ali nije da mi treba nemam baš nekih problema sa vlasištem i kosom. Odlična recenzija!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :)
      Uvek možeš posavetovati nekoga, ako čuješ da ima problem sličan mom :)

      Избриши
  6. Znam da nema nikakve veze sa ovim postom ali da li mi muzete objasniti kako da postavim GFC dugme za praćenje i Bloglovin dugme?
    Unapred hvala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro došla Lola!
      Vidim da si Bloglovin dugme već postavila u međuvremenu. Na isti način ideš u izgled, potom dodaj karticu (gde želiš da gfc spisak stoji) i od ponuđenih opcija dodaš google povezivanje prijatelja. Detaljnije ti mogu poslati na mail :)

      Избриши
  7. Na listi je zahvaljujući tebi i Dani :*
    Fenomenalna recenzija, kao i uvek :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Mono :*
      Šampon je odličan, a moj I Danijelin ukus već znaš, poklapa se sa tvojim, tako da sigurno nećeš pogrešiti. Posebno sam sigurna da će ti prijati, zato što znam da voliš bezsulfatne šampone :)

      Избриши
  8. Tvoje recenzije uvek čitam tako što se zavalim i približim šolju čaja ili kafe :D
    Šalu na stranu, šampon zvuči sjajno. Naročito mi je interesantan ovaj deo koji se odnosi na očuvanje boje na kosi, budući da imam crvenu kosu, a sve crvene boje (sve bez izuzetka) se užasno lako ispiraju. Ima li ga u Srbiji? Ili moram da jurim nekoga po Hrvatskoj :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komplimentu :) Nadam se da nisam mnogo preopširna :D
      Veruj mi da se boja značajno manje ispira. Sve tvoje muke znam, jer sam dugo godina bila crvenokosa, bolje rečeno punih šest. Jedina crvena koja mi se nije ispirala je Wella Safira, a kako su nju ukinuli ja sam prestala da se farbam u crveno. Dan danas poželim crvenu kosu ponovo, ali me ispiranje odgovori. Šampon imaš u svakoj bolje snabdevenoj apoteci, jedino cene variraju. Na Beograd mislim naravno, ja sam iz Beograda. Ne želim nikoga da reklamiram, ali u državnim apotekama su relativno povoljni :)

      Избриши
  9. Izgleda odlicno,moracu da ga probam. :D

    ОдговориИзбриши
  10. Ovo mi definitivno treba!! Mislim da znam gdje ga mogu pronaći i budem ga potražila sljedeći tjedan. Hvala na korisnoj recenziji!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu! Drago mi je da sam ti pomogla i nadam se da će ti šampon odgovarati :)

      Избриши
  11. Veoma iscrpna i veoma korisna recenzija :) Nikad nisam koristila organske šampone za kosu i ostalu organsku kozmetiku. Možda nekad i probam :) Nemam nekih problema s kosom i kožom glave, vec dugo koristim Nivea intense repair liniju i free limix belu masku za kosu kad kad i funkcionise super na mojoj plavoj farbanoj kosi. ALi ako se stanje promeni probacu ovo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uvek koristi ono što ti odgovara. Ako nemaš problema sa temenom, ne moraš koristiti organske šampone, ipak dosta koštaju u odnosu na druge. Ako zaista želiš da ga probaš, nećeš pogrešiti, šampon je zaista kvalitetan :)

      Избриши

© Foxy | All rights reserved.