beauty & lifestyle

16.3.14.

Blažek turpije - proglašenje dobitnika!!!




I dobitnice turpija su...

Kao što sam najavila, dve dobitnice je izabrao nasumični servis Random.org, a treću dobitnicu sam po sopstvenom nahođenju izabrala ja. Dobitnice će izabrati boju turpije, a dalje o detaljima slanja dogovaramo se putem maila.



Komentar pod rednim brojem 24 ostavila je Katarina Stamenić:




Katarina ČESTITAM!!!




Komentar pod rednim brojem 48 ostavila je Lucy Marinković:




Lucy ČESTITAM!!!

A turpiju po svom nahođenju ja darujem:



Pepeljugo ČESTITAM!!! 

Pepeljuga s'juga je nekozmetički blog koji ja obožavam! Vodi ga jedna specifična, neponovljiva, originalna, pametna žena. Mogla bih do sutra da ređam epitete, zato ću na kraju reći samo pravac Pepeljuga 's juga - Ko razume, shvatiće!



Kiss,
Mrs Fox

Podeli:

6 коментара

  1. Iju, sto me nahvali :crvenise: tenk ju veri mac, imas pismo!

    ОдговориИзбриши
  2. Vauuuu, HVALA! Ne mogu da verujem, ne secam se kada sam zadnji put nesto dobila na bilo kojoj nagradnoj igri, hvala, bas se radujem:)

    ОдговориИзбриши

© Foxy | All rights reserved.