beauty & lifestyle

1.2.14.

Moja nega kose




Došla sam na ideju da napišem ovaj post kao odgovor na mail koji mi je uputila jedna moja čitateljka, sa pitanjem čime ja negujem svoju kosu. Takođe, nakon posta o farbi za kosu, dobila sam dosta pohvala o izgledu moje kose i pitanja šta ja to koristim da bi kosa bila tako zdrava i sjajna. Rešila sam da odgovore na pitanja objedinim u jednom postu.

Prvo da vam priznam da moja kosa pre dve godine nije izgledala ovako. Uhvatila me je manija farbanja, koju sam sama nazvala zavisnost od farbanja kose. Na temu ove zavisnosti koja zvuči smešno, ali je realno veoma opasna, pisaću vam nekom sledećom prilikom. Uglavnom, nakon tog iskustva počela sam da se informišem o preparatima za kosu i da ulažem u iste (u materijalnom i upotrebnom smislu).


Šamponi:



Pisala sam već, ali hajde da naznačim još jednom, ja imam poseban problem sa kožom glave, odnosno temenom. Iz tog razloga zadnje dve i po godine koristim šampone bez silikona, sulfata, parabena, boja. Moja dva apsolutna favorita za sada su:

Biokap Nutricolor Rebuilding Shampoo - o kome sam već pisala recenziju, tako da klik na naziv za recenziju,


Vichy Dercos Dermo-Soothing šampon za umirivanje osetljive kože glave - o kome sam takođe pisala, klik na naziv do recenzije,


Kada bi me pitali koji od ova dva šampona mi je draži i koji bih izdvojila ne bih mogla da vam odgovorim, jer prosto ne mogu da ih razdvojim. Oba šampona koristim i nastaviću da ih koristim sa obzirom da je izbor bezsufatnih, bezsilikonskih i šampona bez parabena i boja veoma mali, skoro pa nikakav. Međutim, između ova dva šampona postoji razlika. Biokap je namenjem farbanoj kosi, sadrži negujuća ulja, te samim tim intenzivno neguje i hrani kosu. Sa druge strane, Vichy je namenjen smirivanju kože glave kao tretman, i on neguje kosu svojim izrazito hidrantnim dejstvima, veoma je prijatan i kosa je mekana. Ako se dvoumite između ova dva šampona pomoć pri izboru bi glasila ovako: ako vam je kosa farbana i oštećena, zahteva intenzivniju negu uzmite Biokap, a ako vam je kosa farbana, nefarbana i zdrava, imate osetljivo teme i treba vam hidratacija - uzmite Vichy.

Sensitive Kosili šampon - dečiji šampon ekstra blag i u sebi sadrži sulfate. Kako su sulfatne soli neophodne da bi se sprale naslage silikona nanetih putem pakovanja i kapi sa dlake, praktikujem njihovu upotrebu jednom u dve nedelje. Kosili je fenomenalan! Više u recenziji uskoro.


Pakovanja za kosu:



Obožavam pakovanja za kosu! Ranije sam mnogo više eksperimentisala i dan danas volim da probam nešto novo. Međutim, pakovanja bez kojih ne mogu od kada sam ih otkrila su:

Davines Hair Building Pack - moj aposlutni favorit više od dve godine, klik na naziv za recenziju,


Davines Vegetarian Miracle Conditioner - aposlutni favorit broj dva, nešto između jakog pakovanja i regeneratora. Naravno, klik na naziv i odvešće vas do recenzije,


Kerastase Nutri-Thermique - ovo pakovanje tek čeka svoju recenziju. Kupila sam ga pre dva meseca i za sada vam samo mogu reci da pretenduje da zauzme počasno mesto - Najbolje pakovanje svih vremena. Znate da ne patim od marke i prestiža, ali verujte mi ovo čudo je zaista savršeno!


Silikonske kapi/serumi:



Bez silikonskih kapi ne mogu da zamislim svoju negu kose. Malo je reći da ih koristim godinama, a na slici su moji faforiti koji čekaju svoju recenziju:

Semi Di Lino Cristalli Liquidi tečni kristali za kosu - ove kapi koristim godinama i ne odvajam se od njih. Trenutno su potrošeni, a na slici je bočica koju čuvam za recenziju. Čim mi uragan dozvoli da obavim jednu poštenu šetnju i kupovinu, dopuniću svoje zalihe.


Macadamia Natural Oil Healing Oil Treatment - veoma poznat i popularan tretman u blogosferi, koji ja obožavam. Kao i mnogi drugi preparati i ovaj tretman dobiće uskoro svoju detaljnu recenziju na mom blogu.



Leave in regenerator za kosu:



Ceo život sam koristila leave in regeneratore, prskalice kako ih zovem, jer bez njih dugu kosu nisam mogla da očešljam i razmrsim. Kako sam se pre dve godine ošišala, nakon nesrećne epizode sa farbanjem kose, više potrebu za prskalicama nisam imala. Međutim, sada mi kosa dolazi u "fazu mogu da je vežem u rep", a sa tim počinje i da se mrsi što me dovodi do ponovne potrebe za prskalicama.

Revlon Profesional Equave je definitivno moj No1 izbor kad su leave in regeneratori u pitanju. Na slici vidite blonde Detangling Conditioner sa anti-yellow effect sistemom, obogaćen keratinom. Ova prskalica datira iz moje blond faze, razmišljala sam se dugo da je poklonim, ali kako sam sam je ćuškala svaki put na drugo mesto, umesto da je ponesem sa sobom kada idem da se vidim sa prijateljicom ja je zaboravim. Tako je ostala i kako je još uvek u roku trajanja, ja je sada povremeno koristim onda kada želim da "ubijem" zlatne odsjaje u kosi i promenim njen ton bez farbanja. Biće recenzija i o ovom proizvodu.


Preparati za rast kose:



Preparati za brži rast kose, mit ili istina?

Rekla bih da je poluistina tačan odgovor. Kod nekoga deluju, kod nekoga ne, a da bi tačno znali da li deluju kod vas, koristite ih tokom jeseni i zime. Zašto? U proleće nam kosa brže raste sama od sebe, te nećete znati da li je po sredi dejstvo najlepšeg godišnjeg doba ili izabranog preparata.
Što se mene tiče, namazala sam par puta ricinus i batalila. Celu noć da držim to čudo na glavi koje sutra ne mogu da operem sa iste, mislim mogu, ali mi pola kose otpadne i završi u slivniku, te gde je tu poenta?
Onda sam čitajući ružičasti forum saznala za:

Balea Profesiona Best Age Elixier - u početku sam bila oduševljena i nakupovala sam zalihe, posle sam se pomalo razočarala. Zašto i kako, pisaću u recenziji.


Moram i da vam napomenem da kosu sušim fenom, ali je ne feniram, jedno što koristim jeste Tangle Teezer četka o kojoj sam pisala (klik na naziv za recenziju). Ovom četkom očešljam kosu dok je mokra (kosa se ne češlja dok je mokra je jedno od pravila, zato što se brže kida, ali ovo pravilo ako imate Tangle Teezer ne važi), a potom na samom kraju sušenja još nekoliko puta prođem četkom kroz kosu. Peglu/presu za kosu nemam u kući i ne nameravam da je kupim. Imam neki poluraspadnuti figaro, koji me je strah i da upalim (ako ga nisam bacila). Jedno što stvarno po nekad upotrebim jesu čičak vikleri. Ni oni nisu najsrećnije rešenje, ali su od svega najmanje zlo.

Moja kosa na najsvežijoj fotografiji izgleda ovako:




Ovo su bili moji proizvodi za kosu koje trenutno koristim i kojima sam jako zadovoljna. Volim da menjam, isprobavam i eksperimentišem, ali sam shvatila da kosi ne treba previše hemije u jednom trenutku. Primat uvek dajem kvalitetu, a ne kvantitetu, uz zadovoljavanje osnovnih potreba kose: nege, ishrane i zaštite.


Za koji biste proizvod od navedenih želeli da prvo napišem recenziju?

Koji su vaši omiljeni proizvodi za negu kose?



Kiss,
Mrs Fox

Podeli:

28 коментара

  1. Iskreno, kosa mi uopšte nije zahtevna za održavanje. Mislim da joj ne posvećujem pažnje koliko zaslužuje, jer je tako fina prema meni :D Jedini problem koji sam imala sa kosom je mršenje, koje je izlečeno Macadamia No Tangle četkom u koju se kunem. Inače, ponekad držim kokosovo ulje par sati pre pranja na glavi i trudim se da ne sušim kosu fenom, a ako je neophodno, obavezno prskam neku prskalicu prethodno. Šampone, balzame i pakovanja menjam često :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja kosa je prirodno suva, ali teme je to koje mi stvara probleme. No, našla sam način da se izborim sa tim ;)
      Super je kad nemaš puno zahtevnu kosu i moja je nakada bila takva. Bila je dobra prema meni dok je nisam uništila farbanjem, a onda sam naučila lekciju. Sada mi redovna nega predstavlja uživanje, u odnosu na period oporavka. Tako što si više neću dozvoliti :)

      Избриши
  2. Sad me je baš zaintrigirao ovaj Balea elixir ili šta je već, požuri sa tim postom. :)
    Vichy mi zvuči zanimljivo i imaću ga u vidu kada mi teme sledeći put podivlja(iako se nadam da do toga neće doći).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dogovoreno, pišem Balea eliksir u narednih par dana obećavam! Ni sam ne znam koliko sam bočica potrošila :D
      Vichy šapon je raj u odnosu na pakao od Allina. Ne daj Bože takvog haosa ponovo! Zlu ne trebalo, ovaj Vichy šampon je osmišljen kao tretman za smirivanje temena da znaš. E, da sam ga posle Allina imala gde bi mi kraj bio...Ne bih se razmišljala dva puta :)

      Избриши
  3. baš mi je drago da ti se sviđa Kerastase <3
    od ovih tvojih proizvoda, uz Kerastase masku jako volim i Vichy šampon :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam se zaljubila i u Vichy i u Kerastase, obožavam ih! Pogledaj Davines HBP i VM, profesionalna, italijanska marka visokog kvaliteta je u pitanju :)

      Избриши
  4. Zanimljivi preparati :) nisam znala da koristis Equave Keratin meni je postao nesto najbolje do sada sto sam koristila lol :D :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Revlon je odličan, zeleni Equave je fenomanaln isto. Njega planiram da uzmem kad mi kosa još izraste :)

      Избриши
  5. Au Lijo,kakvi proizvodi,sve mi se dopada. :)

    ОдговориИзбриши
  6. I mene je zainteresovao ovaj Balea elixir, očekujem neku recenziju uskoro :)

    ОдговориИзбриши
  7. Hoću da probam Equave! Stalno ih gledam u DM-u. Jer, treba mi još prskalica. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tvoja kosa nije farbana, tako da uzmi zeleni sa keratinom i za hidrataciju-fenomenalan je! :)

      Избриши
  8. Recenziju za Balea Elixir, molim lepo!! Blago tebi kad imas kosu kojoj ne treba feniranje i tako je sjajna i divna posle susenja. Ja imam zicu koja izrasta lagano iz stepenaste prema ravnoj i dok jednu stranu isfeniras ova druga se ispravila :))
    Zavisnost od farbanja je gadna..ja sam kroz tu fazu prosla na studijama, dok mi se desavalo nesto gadno..sad farbam samo koren, operem i pustim da leprsa :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kapiraš me za zavisnost od farbanja 100%, koliko vidim :D

      Veruj mi, moju kosu može da fenira svevišnji ona ima da se izvrne za dva sata. Svaka dlaka svoju politiku vodi, ne mogu da je obuzdam. Sada je još pristojno kraća, te se da sa njome rukovati. A i pazim je nako "spaljivanja" kao malo dete.
      Tvoja crvena griva je prelepa, gusta, svako bi ti pozavideo! Vidi se kvalitet i ovako virtuelno, veruj mi. Čuvaj svoju grivu :)))

      Избриши
  9. I ja obozavam HBP, vec nakon prvog koriscenja sam primetila poboljsanje :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najbolje pakovanje za ishranu kose koje sam u životu probala. Oštećenu kosu vraća "iz mrtvih", a zdravu dodatno hrani i neguje. HBP i ja = ljubav za ceo život :)))

      Избриши
  10. MOja je kovrdzava, suva, mrsi se, farbana i blansirana i sad sam u najgoroj poziciji ikada sto se tice nege, svedena na sampon balzam i neku sugavu prskalicu koje bolje da nije. Ne znam koje pakovanje da kupim, onda me zacne ono "cruelty free" pa cena, i tako u krug. Fali mi kokosovo ulje, cicak i ricinus i onda bih bila mirna. I sampon neki normalan. Jao pa ovak kad pisem-fali mi sve! :D
    No generalno, ovako je izgledala i moja nega osim sto sam ja uvek imala neko ulje u kombinaciji...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tamara, ti znaš da se meni jako sviđa tvoja boja kose, a kosa ti na slikama deluje jako lepo i negovano. Verujem da ćeš naći nešto u Kini, ma moraju i oni da imaju makar kokosovo ulje. Poznati su po začinima, verujem da ulje imaju. Ako ne nađeš kokosovo, može maslinovo da ti pomogne, to sam sigurna da imaju u prodavnici makar :)

      Избриши
  11. Kad vidim ovoliko proizvoda, ne znam šta pre da kažem :D
    Mislim da me ipak najviše interesuje Balea elixir.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno recenziram Balea eliksir što pre :)
      Ovo su moji moji odabrani proizvodi, svi su fenomenalni, bilo koji da probaš nećeš pogrešiti :)

      Избриши
  12. Imam srece sa kosom da je zahvalna pa joj nista ne smeta i sve prija, ali zato mi je teme problematicno pa izbegavam vece kolicine proizvoda, obicno su to jedan sampon i jedan balzam. Farbanje zaista moze da bude zavisno, patila sam dugo od te bolesti i sad mi ponekad dodje da uradim nesto ludo, tipa pink ombre :) ali odolevam radi zdravlja kose :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda razumeš muke sa temenom, zato i ja izbegavam da koristim puno proizvoda. Hairbulding koristim dva puta mesečno sada, nakon farbanja za oporavak. Ostatak meseca rotiram Kerastase i Vegetatian Miracle, po sistemu kad se kosa zasiti jednog, ja upotrebim drugo. Generalno, gledam da kombinujem proteinska i hidrantna pakovanja i to je to. Zavisnost od farbanja katastrofa i meni često pada na pamet svašta, ali se uvek setim na šta sam ličila i to me prene. Postoje senke za oči, karmini, lakovi za nokte koji mogu da posluže za menjenje boja i eksperimente, a daleko manju štetu prave :)

      Избриши
  13. Jako ti je lijepa kosa, a što se tice proizvoda imamo puno istih stvari. Samo, ja sam na jedvite jade potrošila tu Kerastase masku, zaista mi nije bila nešto posebno. Biokap šampon sam kupila na tvoju preporuku i hvala ti :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da imamo sličnih proizvoda, Davines i Vichy. Šta da radimo kad su fantastični :) Žao mi je što nisi bila zadovoljna Kerastase maskom, meni je od nje kosa kao svila bukvalno. Samo sam primetila da je ovde manje više, kosa mi je lepša kad stavim manju količinu, pri većoj se umasti. Ovo je za mene koja trpam lopatom prosto neshvatljivo bilo na početku. Drago mi je da ti se dopada Biokap, jako je kvalitetan šampon, samo treba malo vremena dok se navikneš na njega. Ja se od istog više ne odvajam, uvek moram da imam jednu bočicu u kući :)

      Избриши
  14. Draga Lijo, molim te napiši gde kupuješ ulje od makadamije.Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. TC "Ušće" prvi sprat, nije lokal već kao tezga na sred prolaza (da me ubiješ ne mogu da se setim kako se zovu sad). Uglavnom prodaju Macadamia, Nyx, zelene se i vide se iz aviona :)

      Избриши

© Foxy | All rights reserved.