beauty & lifestyle

21.1.14.

Vichy Dercos Dermo-Soothing šampon za umirivanje osetljive kože glave




Većina vas zna da imam problem sa kožom glave, odnosno da sam alergična na sastojke većine šampona. Alergična sam na silikone, sulfate i parabene, koje možemo naći u 99% šampona na tržištu. Svrab, crvenilo, ranice su pet godina pre ovog otkrića bili moji svakodnevni pratioci. Shodno tome biram isključivo prirodne i medicinske šampone, kako bih ublažila negativne reakcije. Vichy Dercos Dermo-Soothing šampon za umirivanje osetljive kože glave je jedan od mojih favorita.

Ove jeseni kompanija Vichy lansirala je Vichy Dercos Dermo-Soothing šampon za umirivanje osetljive kože glave, od sada dostupan i na našem tržištu. Šampon je namenjen umirivanju osetljive kože glave, ne sadrži sadrži parabene, silikone, sulfate i boje. Sadrži termalnu vodu Vichy.

"Prvi Vichy šampon sa formulom bez sulfata koji objedinjuje dva umirujuća sastojka (Bisabolol i Madecassoside). Deluje na 3 glavna znaka osetljive kože glave: svrab, neprijatan osećaj i zatezanje i pomaže u postizanju sjajne, mekane, lepe kose. Prijatan osećaj od prvog korišćenja. Dva dana posle korišćenja prijatan osećaj je i dalje prisutan."




Ovaj šampon koristim oko dva meseca kontinuirano. Prekide sam pravila jednom u dve nedelje, koristeći po navici sulfatni šampon, kako bih sprala sa dlake naslage silikona nanete putem pakovanja i seruma. Šamponi bez sulfata ne mogu da speru sve ostatke silikona sa dlake, te je neophodno jednom u dve nedelje kosu oprati sulfatnim šamponom. 

Vichy Dercos Dermo-Soothing je šampon prijatnog mirisa i solidne konzistencije, što znači da je gust taman koliko je potrebno. Prilikom prvog šamponiranja primetićete odsustvo pene, što je u potpunosti normalno s obzirom da šampon u sebi ne sadrži sufatne soli odgovorne za pravljenje pene u šamponima. Sulfati su poznati iritansi i možete ih naći na mnogim interenet listama kancerogenih supstanci. Odsustvo pene ne znači da teme nije oprano, ono je čisto, a već prilikom drugog šamponiranje primetićete bogatu penu ( šamponi bez sulfata "pene", ali ne onako kako smo navikli). Dva šamponiranja su sasvim dovoljna da bi kosa bila temeljno oprana. Nakon pranja kosa je mekana, sjajna i može se očešljati čak i bez upotrebe pakovanja, naravno pod uslovom da je zdrava. Ono što se meni posebno sviđa kod ovog šampona, a proizvođač nije naveo, jeste bogati hidrantni učinak. Kako moja kosa voli proteinska pakovanja, hidriranje koje ovaj šampon pruža mojoj kosi kompletan tretman (proteini+hidratacija). Boja sa kose kod osoba koje se farbaju ispira se ravnomerno i postepeno. Kako ne sadrži sulfate, ispiranje kose je manje nego kod običnih šampona koji ih sadrže u svom sastavu.

Efekat na teme, kožu glave:

"DERCOS Šampon za umirivanje osetljive kože glave
Deluje od prve upotrebe:
bez neprijatnog osećaja i peckanja, bez svraba.
Dva dana posle korišćenja prijatan osećaj je i dalje prisutan. Pomaže u postizanju sjajne, mekane, lepe kose.
"

Ono što je meni u celoj priči najvažnije jeste da mi je teme mirno. Koža glave je mirna, ne zateže, nema peckanja, nema svraba, nema iritacija, nema ranica. Kosa mi se ne mrsi, ne opada, glatka je i hidrirana. Potvrđujem reči proizvođača, prijatnost se zadržava puna dva dana, ali već trećeg dana kosu morate oprati.


Sastav:




Zapremina:
200ml

Cena:
1350din

Vichy Dercos Dermo-Soothing šampon je zamišljen kao tretman kože glave, ali dužina njegove upotrebe nije ograničena. Ovaj šampon, zbog njegovog izrazito umirujećeg dejstva preporučujem svima koji imaju problema sa svrabom, iritacijom, crvenilom kože glave, odnosno temena. Spada u one proizvode koji svojim kvalitetom nadmašuju cenu, koja slažem se nije mala, ali je sam učinak ovog šampona svakako nadmašuje. Svi koji pate od svraba, crvenila, ranica, iritirane, zategnute kože, dermatitisa kao ja, znaju o čemu govorim. Ako želite da se rešite ili da ublažite ove neprijatne senzacije, ovaj šampon je odličan izbor.


Da li imate probleme sa kožom glave? 

Da li ste probali Vichy šampone? 

Da li biste probali ovaj šampon?

Više o Vichy Dercos šamponima na sajtu Vichy.rs

*PR uzorak što ne znači da je tekst sponzorisan! Napisano je moje objektivno i nepristrasno mišljenje o datom proizvodu.



Kiss,
Mrs Fox

Podeli:

23 коментара

  1. Imam isti problem sa temenom.. :/
    Zanima me da li ti je bolji ovaj ili Biokap-ov o kome si pisala?:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oba su odlična, ne mogu ni jedan da izdvojim, jer postoji razlika. Biokap u sebi sadrži negujuća ulja i namenjen je farbanoj kosi. On kosu malo intenzivnije neguje i sa njim se boja/farba za nijansu sporije ispira, jer je tome i namenjen. Vichy je isključivo namenjen kao tretman osetljive kože glave, odnosno temena. Sa te strane ima za nijansu bolji učinak na samo teme od Biokapa, ali se farba brže ispira za ponovo za nijansu od BIokapa, jer je Vichy namenjen i muškarcima i ženama. Ukratko, ako si farbana, kosa ti je oštećena i imaš problem sa temenom uzmi Biokap, a ako si farbana, kosa ti nije puno oštećena, imaš problem sa temenom i želiš šampon koji će baš da ga smiri, uzmi Vichy. Imaj na umu da je razlika u ispiranju farbe između ova dva šampona minorna, pre bih rekla da je to neki moj lični utisak. Biokap je prirodni šampon, Vichy je medicinski i zaista su upitanju gore pomenute nijanse :)

      Избриши
  2. Primećujem da su šamponi (pored lakova za nokte) tvoja velika ljubav :D.
    Nemam slične probleme sa kožom na glavi (ali nikad se ne zna), pa me za sada ovaj preparat ne privlači. Međutim, apsolutno planiram da probam neki iz Vichy ponude šampona, jer su dosta hvaljeni. Meni treba neki za tretiranu i suvu kosu koja se mrsi i te kako. Bilo bi sjajno kada bih našla neki, koji bi radio posao tako da ne moram posle svakog pranja da stavljam specijalna pakovanja kako bi je razmrsila i sl.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su ovi šamponi potreba, a nega kose mi je velika strast (pored lakova za nokte, naravno). Pet godina sam mučila muku sa atipičnim dermatitisom, pisala sam više o tome u recenziji Biokap šampona. Kada sam otkrila da je u pitanju alergija, za mene je to bilo pravo otkriće. Konačno su se svi simptomi povukli i meni je teme mirno. Na žalost taj moj "hobi" da ne kažem potreba, poprilično košta u našoj zemlji, ali me najviše pogađa što većina ljudi problem smatra taštinom. Žalosno je da ljudi moraju da osete na svojoj koži da bi shvatili, ali šta da se radi. Što se Dercos šampona tiče, ranije sam korstila i žuti i plavi i crveni koji je čini mi se za farbanu kosu, ali mi zbog gore pomenutih supstanci nisu odgovarali, tako da ne mogu da te posavetujem. Jedno što znam kao bivša crvenokosa, jeste da je crvenoj kosi potrebna dodatna nega, jer većina crvenih nijansi u sebi sadrži visok procenat hidrogena, a neke čak i blanš. Ni moja kosa bez pakovanja ne bi bila zdrava i ni u ludilu ne bih mogla da je očešljam bez pakovanja da nije zdrava, a zdrava je zahvaljujući pakovanjima. Paradox, ali tako je :D

      Избриши
  3. Super recenzija! Svakako ću ga uzeti u obzir jer imam problema sa seboreičnim dermatitisom pa mi svrab, zatezanje i ponekad žarenje nikako nisu strani pojmovi. :/
    Ipak, moj HG šampon je PM awapuhi :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Našla sam tvoj šampon na netu, ali ne mogu da nađem sastav. Da li znaš možda, ima li silikone, sulfate i parabene? Uvek sam raspitujem, kosa se zasiti, te uvek treba znati za nešto novo.
      Meni je Dercos zaista odličan i mislim da će i tebi prijati, temenu hoće sigurno :)

      Избриши
    2. Mell, znas da imamo isti problem, ja sam kupila ovaj sampon nakon istrazivanja i vjeruj mi neces se pokajati.
      Moj otac je imao problema sa seboroicnim dermatitisom, a meni se javljalo pocetkom zime nesto sto sam mislila da je perut i obicno tad ukradem od njega ovaj sampon i rijesim problem.
      Ove godine nisam imala ovaj sampon pri ruci i stanje se samo pogorsavalo do te mjere da su komadici koze sa glave otpadali i ponovo sam kupila ovaj sampon i sad je sve ok. PREZADOVOLJNA! Volim ga :D
      Prije je bilo drugacije pakovanje samo...

      Избриши
    3. Ja mislim da ga u Srbiji pre nije bilo, barem ne u zadnje dve godine od kada ja koristim šampone bez sulfata, silikona, parabena. Kod nas na Vichy sajtu stoji kao novo. Blago vama ako ste ga imali i ranije, zaista je odličan šampon :)

      Избриши
  4. Ja srecom nemam probleme sa kozom glave. I generalno mi koza nije osetljiva. Bas mi je drago da si nasla nesto sto ce ti smiriti kozu. Ja bih se cudno osecala da perem kosu a nema pene ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima pene, ali ne onakve na kakvu smo navikli, barem ne pri prvom šamponiranju. Navikla bi se lako i brzo, veruj mi :)

      Избриши
  5. Deluje super sampon volela bih da ga probam, svidja mi se sto pise treatment to je znak da sadrzi negujuce elemente, ne znam samo kako ce se ponasati sa pramenovima da li mrsi kosu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mrsi kosu, veoma je hidrantan da znaš. Meni je kosa kao svila posle njega, ali nije za jako oštećenu kosu. Sad ne znam u kojoj meri ti je suva kosa, jer moja nije kovrdžava, pa sa te strane ne mogu da ocenim :)

      Избриши
  6. Predlazem ti da probas i Esi Rigenforte. Jeste da je on protiv opadanja, ali takodje nema sulfate, parabene, vjestacke boje, mirise i sl. Ima neki kompleks vitamina u sebi, a obogacen je i arganovim uljem. Ja ga sad koristim, ne zbog opadanja, nego bas zbog tog finog sastava. Od Vichy sam probala zeleni za masnu kosu i crveni protiv opadanja.Prvi mi je bio ok, a od drugog se mastila kosa i nisam primjetila da je prestala tad opadati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ESI je italijansa marka koju ja mnogo cenim. Pila sam njihove tablete sa ananasom i aloju, sve je na prirodnoj bazi. Pogledaću i taj šampon, hvala ti puno što si mi rekla da imaju, nisam znala. Mali broj kuća pravi šampone bez štetnih sastojaka, veoma mali broj. Baš si me obradovala :*

      Избриши
  7. Ja sam općenito fan Vichy šampona, a ovaj sam imala i odličan je,mada nemam neke probleme sa vlasištem ali sam sretna da je bez SLS :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je ovaj savršen šampon, ali ne mogu da lažem ranije sam imala sa crvenom, žutom i plavom etiketom (ja ih tako pamtim, mogla bih sada proveravati na sajtu kako se zovu) i nisu mi odgovarali :)

      Избриши
  8. Probala sam Vichy šampone i - super su mi. Samo su mi preskupi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, za većinu su preskupi, ali neki poput ovog svojim kvalitetom opravdavaju cenu. Ja ću ga sigurno kupiti :)

      Избриши
    2. Joj imam problema sa vlasistem. Kosa mi se bas masti i od svakog sampona me svrbi vlasiste. Odoljevala sam ovom samponu zbog cijene ali cu ga morati kupiti, Znaci koristis Vichy dve sedmice pa operes obicnim samponom pa u krug? i koji sampon koristis nakon vichy-a? LP:)

      Избриши
    3. Koristim Vichy oko dve sedmice pa onda operem kosu sulfatnim šamponom, znači onim koji sadrži u sastavu sulfate, kako bih skinula naslage silikona sa kose koje ostaju od silikonskih kapi, maski koje koristim. Ovo je zato što bezsulfatni šamponi nisu dovoljno jaki da speru sve ostatke silikona. Sufatni šampon koji trenutno koristim je običan dečiji Kosili sa slike :)

      Избриши
  9. Ja sam, verovale ili ne, svoj problem sa kozom glave resila sa 115 din. :D Kupila sam neki bezveze sampon u ocaju ne verujuci da ce ikakvo dejstvo imati na moju kosu i kozu glave, u pitanju je ja mislim Botanika ako ne gresim, sampon sa vitaminom B5. Iskoriscenu bocicu sam bacila, ali secam se da je bila providne boje sa narandzastim zatvaracem, sampon je takodje bio providan, gelast. Neverovatno ali istinito, mislila sam da ce se, sa prestankom koriscenja, moj problem vratiti, ali ja evo i dalje isprobavam sampone redom, a svraba vise nema :)

    ОдговориИзбриши
  10. This comment has been removed by the author.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hm, skoro sam presla na blage sampone, pepeljugu, mama&baby, garnier 5 trava, a jer sam u toku pustanja kose, ovaj proizvod cini mi se dobar. Moracu sebe pocastiti, za negu tokom zime i naravno kad se malo resim zaliha sampona i balzama. Prodala si mi ovaj proizvod recenzijom. :))

      Избриши

© Foxy | All rights reserved.