beauty & lifestyle

10.1.14.

OPI - Make Him Mine




OPI Make Him Mine ( HL E19) je deo Mariah Carey Holiday 2013 kolekcije, druge u nizu realizovane sa poznatom pevačicom. Od oktobra meseca, ova kolekcija je dostupna i kod nas.

Drage moje, kako znate ja nisam nail bloger i ovo je moja prva nail recenzija. Molim vas nemojte mi zameriti na greškama, priznajem da još uvek učim i da imam još mnogo toga da naučim na temu nail bloginga. Znate da mi slikanje noktiju zadaje najviše muke, te mi je svaki vaš savet koristan i dobrodošao. Hvala vam unapred! 


Potrudila sam se da slikam noktiće iz više uglova i pri drugačijem svetlu. Naizgled neprimetnu razliku videćete klikom na sliku. Razlika je najvidljivija na fotografijama bočice laka. 

Make Him Mine ovako izgleda na mojim noktima:







Prosto rečeno opisala bih ga kao jednu puderaso - ružičasto - metalik nijansu. Međutim, ovaj lak je mnogo više od toga. Na momente presijava se kuper ton, veoma decentan i sasvim dovoljan da ovo ne bude dosadna ružičasta nijansa. U sebi sadrži mlevene sjajne čestice, sa nekoliko krupnijih kristala. Same čestice i kristali su u osnovnoj boji laka. Mene podseća na dijamante, na raskoš i nevinost. Ovo je jedna krajnje elegantna nijansa. Može se nositi kako u svečanim, tako i u svakodnevnim prilikama, onda kada želite malo da začinite svoj manikir. Evo kako izgleda u bočici (slike se razlikuju za nijansu, nisu iste):







Formula je prosto savršena, zadovoljiće ukus svakog liquid sand ljubitelja. Za potpunu prekrivenost su neophodna dva sloja, a suši se u roku od 10 minuta - bukvalno! Postojanost je srednja oko 3-4 dana, a skidanje za nijansu lakše nego kod ostalih sendića.

Make Him Mine je definitivno jedan od mojih jesenje - zimskih favorita. Svrstala bih ga u grupu lakova koje češće mažem :D Moju OPI kolekciju, koju ću dopunjavati kada se javi potreba, možete videti ovde - Addicted to OPI - Moja OPI kolekcija

Kako se vama sviđa ova nijansa?

Da li volite liquid sand formule? Popularne sendiće :)



Kiss, 
Mrs Fox

Podeli:

24 коментара

  1. Predivan je :), posebno mi se dopada boja koja moze da se kombinuje uz sve varijante, dnevne, vecernje ... :))

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan je! Mozda najljepsi teksturac koji sam vidjela :) razmisljala sam nedavno da kupim set od 5 mini lakova iz ove kolekcije i mislim da cu to i napraviti :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam tri sendića iz ove kolekcije i samo je It's frosty otside malo ređa formula, kod ostalih je savršena. Prelepa kolekcija, kvalitetna, ja se razmišljam da uzmem još neki lak iz ove kolekcije. Uglavnom, nećeš se pokajati sigurno ako ih uzmeš, za sendiće garantujem :)

      Избриши
  3. Predivan je! Caroba, prosto...uhhh... Ide na wl :) Inace, dobar ti je post. Mozda bih dodala cenu i tako to, mada generalno ljubitelji lakova to znaju, ali ja volim da naglasim i tako znam da sam pokrila sve aspekte.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, puno mi znači tvoje mišljenje, ti si starija koleginica :*
      Ovaj lak sam kupila na Sajmu za 850din, inače naručujem od distributera iz tvog grada po ceni od 700 din. Ne želim nikome da pravim reklamu, zato ne stavljam odakle (ovaj primerak nisam ni nabavila kod njih, da budem iskrena) :D

      Избриши
  4. predivan je, mnogo lepse izgleda na noktima nego u bocici :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo je lep uživo zaista, ja se nisam nadala da će tako lep i otmen biti. Neuporediv je na noktima i u bočici :)))

      Избриши
  5. Prelepo izgleda, ali ja ove peskave ne volim. Ne smetaju mi na noktima vec kada nesto dotaknem noktom...uuuh sva se najezim!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se naježim kad noktom dodirnem kadu ufffff, eeee, zzzz...;D
      Sendiće volim, volim, volim :D
      Lepi su i drugačiji na noktima, a najviše volim što se jako brzo suše :)))

      Избриши
  6. Obicno ne volim ove rozikaste nijanse, ali ovaj lak zaista deluje posebno, sto zbog sand efekta sto zbog sljokica, presijavanja. Bas je lep. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne volim ni ja čisto roze nijanse, imam svega jedan baby roze lak. Ovaj lak više vuče na boju breskve, valjda zbog tog kuper pod tona i upravo zato mi se puno sviđa. Odiše elegancijom :)

      Избриши
  7. Čestitam na prvoj recenziji laka:) I baš si izabrala pravi dragulj:)

    Divan lak i moram pohvaliti tvoje nokte :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Martina :*

      Cela ova kolekcije je fenomenalna, ma svi Mariah sendići su božanstveni!
      Za nokte ću imati poseban post, dugo mi je trebalo da ih dovedem u red, muke sam imala :)

      Избриши
  8. Neverovatno lep lak! Divno stoji na noktima! ^^

    ОдговориИзбриши
  9. Rado bih imala ovaj lakić u kolekciji, baš je prekrasan :)

    ОдговориИзбриши

© Foxy | All rights reserved.