beauty & lifestyle

12.1.14.

OPI - Baby Please Come Home




Baby Please Come Home (HL E18) je drugi u nizu liquid sand lakova iz Mariah Carey Holiday 2013 kolekcije koji ja posedujem. U ovoj kolekciji su sve sami liquid sand dragulji, tako da mi je teško da izdvojim favorita.

Ovoga puta sam se potrudila da slike budu preglednije i veće rezolucije. Slikano je na dnevnom svetlu bez blica i sa blicem. Verujte mi da dok ne objavim recenziju, ni sama ne znam kako će slike finalno izgledati. 


Lak na mojim noktima izgleda ovako:






Baby Please Come Home je pravi metalac, prava pravcata metalik nijansa. U osnovi je boja ljiljana, sa sitno mlevenim sjajnim česticama takođe boje ljiljana, protkanim srebrnim nitima, kao i velikim i malim srebrnim kristalima. Boja se presijava i razlikuje u zavisnosti od svetla. U jednom momentu vam se može učiniti da držite srebrni lak sa lila pod-tonom, u drugom momentu to je čist zagasito metalik ljubičasti lak, a u nekom trećem mometu vidite krupne sjajne metalik kristale. Ma koliko suludo zvučalo, mene asocira na čelik i ljiljane i kao takav predstavlja savršen spoj snage i ženstvenosti. Ovo je jedan od onih zahtevnih lakova koje treba adekvatno izneti. Najviše mu laskaju crni i sivi odevni i make up tonovi. Takođe, uz njega je prava šteta nositi puno nakita, a nakit koji mu pristaje i ističe njegovu lepotu je svakako srebrni. Dragulj nad draguljima, više priliči večernjim varijantama, mada ga ja nosim bez problema od jutra do večeri. 





Savršena liquid sand formula, ali zaista savršena! Ja kao vlasnik mnogobrojnih OPI sendića mogu da garantujem! Dovoljan je čak jedan deblji sloj da bi nokti delovali uredno, što ga čini odličnim saveznikom u momentima kada negde žurimo. Kao jednoslojac, suv je za 5 minuta - bukvalno! Zato ja volim OPI!
Međutim, ovaj kao i mnogi drugi lakovi svoju punu lepotu ipak dostiže sa dva sloja. Na slikama ja nosim dva sloja srednje debljine. Sa dva sloja ovaj lak je suv za 10 minuta, opet - bukvalno! Ukoliko nosite bazu, za kompletan manikir trebaće vam 20 minuta. Ne zahteva top coat, kao ni Make Him Mine. Postojanost je za nijansu bolja od Make Him Mine, tako da će vam Baby Please Come Home trajati u proseku 4-5 dana. Skidanje je nešto zahtevnije u odnosu na Make Him Mine, što je i za očekivati sa obzirom na krupne srebrne kristale za koje je poznato da se teže skidaju kod liquid sand formula.


Kako vam se dopada Baby Please Come Home?

Da li volite ovakve nijanse, malo specifičnije i zahtevnije za nošenje?



Kiss,
Mrs Fox

Podeli:

16 коментара

  1. Wow, kako je dobar. Mada sam ja više za neke zlatne nijanse, mnogo mi lepše stoje, tako da sam planirala da kupim onaj Make Him Mine o kome si pisala, ali sada sam u problemu, ne znam za koji da se odlučim pre. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako želiš zlatne nijanse uzmi Honey Rider, Bond Girls kolekcija. To je najlepša zlatna boja i najbolja formula ls koju sam ja do sada probala. To je jedini lak na kome se vidi da je dobro korišćen, mislim da sam ga namazala više od 20 puta :)
      Make Him Mine više viče na kajsijasto, dok je ovaj metalik tamno ljila, potpuno su različiti :)

      Избриши
  2. Kako ima lep naziv :D, obozavam ovakve sparkle lakove :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naziv je nostalgičan :)
      Ja isto volim sjajne lakove, obožavam. Treći koji imam, Its Frosty Outside je najlepši od svih možda :)

      Избриши
  3. Odličan je i on i Make Him Mine. Iako su svetliji nego što volim oduševili su me, zato im opraštam smor priliko skidanja.

    Nokti su ti divni. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Mene isto oduševljavaju, OPI je fenomenalno odradio peskasti deo ove kolekcije, te se i tu slažem sa tobom, opraštam im skidanje :)

      Избриши
  4. Stvarno ne znam koji je lepši - ovaj ili Make Him Mine!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zavisi šta više voliš, ali ako ne možeš da se odučiš, uzmi oba :)

      Избриши
  5. Najljepši lak koji sam vidjela u posljednje vrijeme , ide na WL odmah:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čekaj da vidiš i Its Frosty Outside, mislim da je najlepši od svih, te će ga biti teško dočarati. Ovi lakovi su izazov pravi :)))

      Избриши
  6. Obozavam ovakve nijanse :) Cini mi se kao jedan od onih lakove koje kada namazes, svakih par minuta moras baciti pogled na nokte, kako bi se jos malo divila toj lepoti! :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj lakje baš neobičan i ja sam u fazonu da gledam nokte svaki čas i divim se lepoti :)

      Избриши

© Foxy | All rights reserved.