beauty & lifestyle

21.12.13.

Addicted to OPI - Moja OPI kolekcija




Zdravo! Ja sam Mrs Fox i ja sam OPI-holičar ! Ovo je moja kolekcija - do danas :)

Moram vam priznati da nisam razumela žensku pobudu za sakupljanjem i kupovinom OPI lakova. Kao i većinu, na prvi mah odbijali su me zbog cene. Smatrala sam da je suludo davati toliko novca na lak za nokte. Onda sam krajem avgusta impulsivno kupila svoj prvi OPI lak i nova ljubav je rođena. Od tada ih kupujem, sakupljam i uživam u njima. Sve ostale lakove za nokte sam podelila i isključivo imam i koristim OPI.


OPI lakovi su trajniji, kvalitetniji i brže se suše u odnosu na sve druge brendove koje sam do sada u životu probala. Dolaže u ambalaži od 15ml koja je dupla u odnosu na druge lakove. Takođe, ovi lakovi ne sadrže tulen, dibutyl phthalate (dbp) i formaldehid. Imaju najbolju liquid sand formulu, šarolikost izbora nijansi i najsavršeniju četkicu na svetu koja samo klizi po noktu. Sasvim dovoljno razloga da se zaljubite u OPI :)

Moja kolekcija sadrži:




Bond girls kolekcija proleće/leto 2013

Ova kolekcija inspirisana je Bond devojkama i sadrži šest liquid sand nijansi, od kojih ja posedujem pet. Sa leva na desno:

1. Solitaire - iz filma ''Live and let die' u interpretaciji Jane Seymour (1973),
2.  Tiffany Case - Tiffany, iz filma "Diamonds are forever", u interpretaciji Jill St. John (1971),
3. Pussy Galore - iz filma "Goldfinger" u interpretaciji Honor Blackman (1964),
4. Jinx - iz filma "Die Another Day" u interpretaciji Halle Berry (2002),
5. Honey Rider - prva Bond devojka, iz prvog filma o slavnom špijunu "Dr. No", a u interpretaciji veličanstvene Ursule Andress (1962)




Mariah Carey Holiday 2013

Ovo je druga OPI kolekcija urađena u saradnji sa poznatom pevačicom. Za sada, ja posedujem tri prelepe liquid sand nijanse:

1. Make him mine,
2. Baby please come home,
3. Its frosty outside




Mešane kolekcije, boje koje su mi se izuzetno dopale i koje sam morala da posedujem. Sa leva na desno:

1. An Affair at Red Square - boja u okviru Russian collection, kolekcije posvećene Rusiji, lansirane u jesen 2007,
2. Germanicure - Germany, kolekcija posvećena Nemačkoj, lansirana u jesen 2013,
3. Alcatraz Rocks - San Francisco, jesen/zima 2013, liquid sand. Ovaj lepotan spada u raritete, sa obzirom da je po poslednjoj informaciji prestao uvoz za Srbiju. Osim ako se nešto u međuvremenu nije promenilo, a nadam se da jeste :)



 Designer Series

Karakteristika ove serije, poznate pod skraćenim nazivom DS, je dijamantska prašina sadržana u formuli. Ova serija je zaista posebna i prelepa, a ujedino i najskuplja OPI serija. Za sada, posedujem tri lepotana. Sa leva na desno:

1. DS Classic - lansiran u jesen 2008,
2. DS Extravagance - takođe lansiran u jesen 2008,
3. DS Desire - lansiran u proleće 2007, danas je pravi raritet. 




Mešane kolekcije, posebne boje kupljene po mom izboru + 3 in 1 formula. Sa leva na desno:

1. Goldeneye - iz kolekcije James Bond posvećene 50. godišnjici istoimene franšize, a lak je posvećen filmu "GoldenEye" iz 1995. godine. Ujedino i moj prvi OPI lak :) 
2. Sand in My Suit - iz South Beach kolekcije, realizirane u proleće/leto 2009, pravi raritet "ulovljen" u sajamskoj korpici:)
3. Warm & Fozzie - iz Holiday kolekcije posvećene čuvenim Mapetovcima , "The Muppet Show" (2011),
4. OPI Start to Finish - tretman 3 u 1, baza, nadlak i tretman za učvršćivanje.




Dodatak sa leva na desno:

1. Suzi's Hungary Again - Euro Centrale Collection proleće 2013,
2. My Vampire is Buff - Euro Centrale Collection proleće 2013,
3. Get your number - Mariah Carey limited edition liquid send, kolekcija proleće 2013.

Moja kolekcija ukupno sadrži 20 boja, jedan tretman 3u 1. Kao što vidite najviše volim liquid sand formule, jer su brzosušeće, dugotrajne, posebne i prelepe :) 

Pisaću o svakom laku posebno u narednom periodu. Potrudiću se, kao lakoholičar-blogger početnik, što realnije da vam dočaram moje omiljene boje.


Kako vam se sviđa moja kolekcija?
Da li volite OPI lakove?



Kiss,
Mrs Fox

Podeli:

48 коментара

  1. Wow! Mogu samo to da kažem :D Ostala sam bez teksta lol

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, hvala :) Ja obožavam OPI lakove :)
      PS: znaš da sam "najavila" ovaj post :D
      :*

      Избриши
  2. Одговори
    1. Hahah, CARICE :D Kako ti mene uvek uspeš da oduševiš i nasmeješ :*

      Избриши
    2. Pa ne, ja bih da ti posaljem cestitku itakoto :))))))))))))))))))

      Избриши
    3. Haha, ma nisam ni sumnjala, pozdravi i čestitke :D:D:D Za Novu godinu i ostale praznike :))))))

      Избриши
  3. Au! Blago tebi. :) Odličan ti je izbor boja. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Zavidna kolekcija, ja za sad stojim sa 3 OPI laka :-P

    ОдговориИзбриши
  5. I love OPI too :)

    Check out my new post Here!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tnx :) I will :) How you manage to insert hyperlink into a comment?

      Избриши
  6. Divna kolekcija Lijo, sendići vladaju. :) Favoriti su mi Alkatraz i Extravagance.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tijana :) Sendići vladaju, mnogo ih volim :) Alkatraz i Extravagance su prelepi i meni su među omiljenima :)

      Избриши
  7. Ova kolekcija fasinira!Pravo je malo bogatstvo u svakom pogledu.Lakovi su izuzetni i vrede svaki dinar ulozen u njih.Jedan od ovih imam namazan na noktima,spremala sam kucu,a on je isti kao kad sam ga namazala.Neverovatan je! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Jesu, za mene su pravo bogatstvo, uživam u njima. I vrede zaista, takođe, sredim kucu i lak mi ostane na noktima. Ranije, nije bilo šanse dva suda da operem da mi se ne oguli lak. Liquid send formule su posebno dugotrajne, zato ih toliko i volim :)

      Избриши
  8. A jaooooo! Prelepa kolekcija zaista! LJubicasti na predzadnjoj slici mi je favorit! :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Ljubičasti je divan, jedan od najlepših i najelegantnijih OPI lakova svih vremena. DS Extravagance je ljubičasti, ako se odlučiš za njega nećeš se pokajati :)

      Избриши
  9. Dobra ti je kolekcija, ali kada pomislim na prasence i broj 225, sve mi se cini minimalnim. :) W&Z imam, a Sand in my suit mi se bas dopada!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prase je moj OPI guru, moj OPI idol :D
      Ovo je moja mala, skromna kolekcija sa tendencijom da se širi :) Samo, kada jedna osoba koristi i ovo je previše. Ali, šta ću kad ih volim, OPI-ke su moj mali fetiš :) Imam nekih lakova koje sam namazala samo jednom ili dva puta. W&Z i Send in my suit su iz sajamske korpice, kao što znaš naravno :)

      Избриши
  10. Joj predivna ti je kolekcija. Ja za sada ima pet komada i mnogo ih volim :))))))

    ОдговориИзбриши
  11. Sve lepši od lepšeg... Divna ti je kolekcija, kako da se odlučiš koji pre da namažeš. Prelepooo !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, birala sam ih pažljivo :)
      Iskreno, gledam da lak koji mi se maže uklopim sa odevnom kombinacijom. Trebalo bi obrnuto, ali šta da radim kad sam blentava :D

      Избриши
  12. Woooow, nisam znala da toliko voliš OPI-će :))

    Divna ti je kolekcija, posebno ova Bond girls, ukrala bih ti cijelu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obožavam ih :) OPI-ke su moj fetiš, moja mala radost. Luda sam za par stvari u životu, a OPI-ći spadaju u No 5 mojih slatkih, malih ludosti :)
      Ljubav na prvo mazanje bila je to.
      Malo mi je falilo da kupim i Vesper, ali su mi rekli da formula nije dobra, te sam odustala. Možda kompletiram kolekciju, radi reda :*

      Избриши
  13. Omigod!!! :D Bravo ženo, tako se to radi! :)
    Divna kolekcija <3

    ОдговориИзбриши
  14. ajme ne znam koji mi je bolji,super, super :) Tereza

    ОдговориИзбриши
  15. jedino za čim patim je honey rider. imam trenutno 4 OPIke i ne namjeravam stati, ali šta ću kad kod nas nisu dolazile kolekcije već su bile samo neke blatnjikave bezveze boje, i roze i crvene. sad kako imamo didaco počele su dolaziti kolekcije i ja sam sretna :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dž, legendo! Honey Rider je lak koji sam najveći broj puta namazala, vidi se po bočici čak, predivna boja. Nisam znala da imate tako loš izbor, kod nas stiže sve, samo za zakašnjenjem normalno. Nadam se da će biti bolje, sutra :D

      Избриши
  16. Divne su mi nijanse ali ja sam na akrilu tako da nemam potrebe za lakovima :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam bila zadovoljna gelom doduše, jedva sam oporavila nokte. Mada, priznajem, mnogo je lakše kada su ti nokti stalno uredni, a ti ne moraš da brineš. Ali, i lkkovi imaju neku svoju čar :)

      Избриши
  17. Ja sam jedna od tih kojima se ne daju pare na OPIke, a po tvom postu vidim da je bolje ne počinjati :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bolje, iskreno :D Zaljubićeš se 100%, garantujem ti. Potpuno isto sam i ja razmišljala, da ne treba davati toliki novac za lak za nokte. Onda sam se zaljubila, a zaljubljen čovek svašta radi :D :D :D

      Избриши
  18. vauuuu, koliko lepih stvarcica na jednom mestu:) OPI jeste malo skuplji, ali vredi svaki dinar ulozen. Duplo krace vreme susenja, duze traje, sjajno!

    ОдговориИзбриши
  19. Izbor boja ti je odlican.
    Meni iskreno najdraze su Red i Gold nijanse ali nikad prije nisam koristila OPI lakove i stvarno ne znam kakvi su no nadam se da cu ubrzo imati priliku da ih isprobam. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Pažljivo biram nijanse, jer ovi lakovi za mene predstavljaju uživanciju, nešto posebno. I ja volim red i gold, ali i bež i ljubičaste nijanse, volim da lak bude poseban, da se izdvaja :)

      Избриши
  20. kolekcija ti je predivna :)
    DS extravagance mi je 100 godina na WL, moram ga više kupiti...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :)
      Kupi obavezno DS Extravagance, nećeš se pokajati. Njega je moj OPI guru Prase, opisala ovako:"Ako bih nekoga savetovala da kupi jedan OPI lak, to bi upravo bio DS Extravagance". Prase je uvek upravu i ja nemam tu šta da dodajem. Btw, odoh da ga namažem, do malo pre sam se razmišljala koji lak da namažem :) Pomogla si mi sasvim slučajno :)

      Избриши
  21. ❊..(
    ✿.(,)
    ❊|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    ✿|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ❊|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ✿%¤ª“˜¨¨ᴳᴼᴼᴰ
    ❊#ª“˜¨ ᴺᴵᴳᴴᵀ﹗
    Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo 2014!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oh, thank you! It is so nice! I wish you too Happy New Year 2014! Best wishes from Belgrade, Serbia! I understand spanish, but I do not know to write proper :)

      Muchas gracias! Feliz Año Nuevo 2014 ! Besos, desde Belgrade, Serbia :*

      Избриши

© Foxy | All rights reserved.