beauty & lifestyle

20.10.13.

Matching Manicures: OPI ,,Warm & Fozzie''




"I ničega ovoga ne bi bilo da je Pera Detlić na vreme otišao u policiju" :P

U prevodu ničega ovoga ne bilo da se danas nisam obećala na vernost mojoj dragoj LeClaire. Da, danas zajedno izjavljujemo ljubav OPI Warm & Fozzie slatkišu, koga smo obe upecala u sajamskoj korpici. Dobro ste čuli, danas sam zauzeta :D





I tako, izvadila sam staru nikada upotrebljenu tačkalicu koju sam dobila od mame iz naftalina, i krenula sa tačkanjem (nisam se "tačkala" 3 godine). Kako je tema današnjeg MM Polka dots, rešila sam da se uklopim. Ovo bi bila moja prva MM manufaktura inače :D




Mislila sam da je tačkanje teži deo, ali prevarila sam se, pravi horor za mene je krenuo sa slikanjem. Uglavnom, slikala sam 200x, iz svakog mogućeg ugla, na različitoj svetlosti, pod zalaskom sunca ovog sumornog dana koji sam rado prespavala. Ruke mi izgledaju kao da imam neku kožnu bolest, ali ja vas uverevam da nemam-to je do aparata ( i mog neznanja) :D Do sada nisam radila nail recenzije, tako da mi molim vas oprostite na ovim polu-pobačenim fotografijama, popraviću se. 




Od aparature sam koristila:

OPI Start-to-Finish kao bazu samo
OPI Warm & Fozzie of course i
OPI Honey Rider
Avon tačkalica

U svom prvom mani postu, u kome se volšebno nametnuo OPI Warm & Fozzie, moram napomenuti i mog nail OPI gurua, čiji je OPI prvenac upravo Warm & Fozzie, naše Malo Prase :*

PS: LeClaire draga, od srca ti hvala što si me naterala da izađem iz sigurne zone i ponovo se igram sa svojim noktićima (nekada sam to obožavala) :*

Ostale učesnice:




Kiss,
Mrs Fox

Podeli:

24 коментара

  1. Odlicno! Drago mi je da si nam se pridruzila! Dodaj u post sve one linkove cura koje su radile manikire. To je kao neki uslov :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam znala da je to uslov, pošto sam videla da neke devojke ne dodaju nikoga, a neke stavljaju samo po dva-tri linka. Ja ću sačekati još malo, da devojke objave, pa ču dodati. Hvala ti :*

      Избриши
    2. Ma opusteno, kad stignes. Evo iz ovog posta na fb sam skontala da treba, mada sam videla i kod drugih devojaka https://www.facebook.com/groups/719985028017226/permalink/730289250320137/

      Избриши
    3. Hvala! Ja to nisam videla ups...! :*

      Избриши
  2. Hahaha drago mi je da sam te na neki nacin izgurala iz sigurne zone, kao sto su i mene devojke iz blogosfere, pogotovo Di, jer ja nisam imala nikakvu nameru da pokazujem svoje nokte, a sada sam skoro pa redovna u MM akciji. :) Divna zajednica! Manikir ti je odlican, a o lepoti ovog laka mogla bi se i poema napisati. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Di ima stvarno tako prelepe nokte da je svima inspiracija, A ja ne znam da slikam nokte kako valja. Moraću da vežbam, vežbam i vežbam dok ne uvežbam ili ne kupim bolji aparat :) Tvoji noktići su super, lepo su oblikovani, uredni, negovani, vidi se kada se neko trudi. Nije nas priroda sve jednako obdarila, ja se sad mučim sa listanjem npr, ali se negovani nokti vide, a trud se ceni:) Lakić je poseban, ti znaš da sam ga ja već mazala i prvo me nije očarao, ali menjam mišljenje. Kako sam počela, postaće mi mezimac, jer tako to obično bude :*

      Избриши
    2. Meni su se nokti dugo listali i pucali, ali mi je Eveline 8u1 pomogao. :D

      Избриши
    3. Ja sam bila protiv njega i protiv oreginalne Start-to-Finish formule, jer sadrže formaldehid. Gledala sam "svašta" u formaldehidu, pa mi je nekako ostao u "sećanju". Međutim, kako stvari stoje kupiću ga i ja na kraju, jer ne mogu više da se borim sa listanjem. Samo ne znam da li da ga nanosim 4x po četiri dana ili kao bazu...?

      Избриши
    4. Ja sam pratila pravilo i 4 dana mazala po jedan sloj, znaci nisam stavljala nikakav lak preko. Posle 4 dana sam skinula tretman i opet ponovila jos 4 dana, a posle, fakticki, osmog dana sam skinula tretman i mazala ga kao bazu narednih nekoliko dana. Sada mazem kao bazu ako se setim... :D

      Избриши
    5. Pretpostavljam da je tretman kao providni lak, pa se zato na kraju skida. Mene je malo uplašilo ono ne sme da se diraju oči, a ja nosim sočiva i moram ih prati i stavljati. Kupujem ga svakako pa javljam i ja rezultate :) Hvala na savetu :)

      Избриши
  3. Ja bas na sajmu kupila lak koji se zove warm & Cozy :D

    Honey rider je bozanstven!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lak je prelep Worm & Frozzu i meni je u zlatastim kombinacijama najlepši.
      Honey Rider je najbolja liquid send formula od svih koje imam (imam ih 10tak)-genijalan lak. Ako rešiš da ga kupiš budi sigurna da se nećeš pokajati :)

      Избриши
  4. Jao što je ovaj Honey rider krasan!! Odlična je kombinacija boja, prava jesenska :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti:) Ja volim ovakve kombinacije. Honey jeste božanstvevena, kako sam gore napisala najbolja send formula od svih, prelep lak, dovoljna su samo dva sloja. Fenomenalan lak :)

      Избриши
  5. Divan manikir :) Pratimo se na GFC? x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

© Foxy | All rights reserved.