beauty & lifestyle

1.9.13.

La Roche-Posay Hydreane BB Cream + Vichy Idealia BB cream comparison & swatch




Izabrati adekvatnu BB kremu nekada zaista može biti prava noćna mora. Nakon mnogo mozganja moj izbor je pao na La Roche-Posay Hydreane BB Cream i nakon pet meseci koriščenja mogu reći da je ova krema pun pogodak!!!

Nedostatak testera na našem tržištu, samo dve nijanse, kao i loše iskustvo sa Garnier BB kremom učinilo je da ne poželim nikad više da koristim BB kremu. Ali, pomisao na moju kožu i puder na + 40C nateralo me je da se predomislim.

Baš u to vreme na našem tržištu pojavile su se dve nove medicinske kreme La Roche-Posay Hydreane BB Cream i Vichy Idealia BB Cream i moram vam reći da izbor nije bio lak.

Pošto sam većinom godine pravi pravcati bledokožac meni je veliki problem da nađem pravu nijansu. Drugi problem je što imam izuzetno zahtevnu kožu lica, sklonu alergijama i iritacijama. Nakon detaljnog googlanja krenula sam u nemoguću misiju pronalaženja testera u Beogradu. Nakon par obilazaka apoteka, došla sam na ideju da pozovem sve apoteke u krugu od 5 km od mog stana. Uz malo ljubaznosti i objašnjavanja da ja ne mogu da kupim na neviđeno, na kraju sam sebi obezbedila par testera.




Pre konačne odluke testirala sam svaku, i to po tri dana tri mazanja, koliko inače jedan tester i omogućava. Moj konačni izbor pao je na La Roche-Posay Hydreane BB Cream.




"Hydreane BB krema dermatološki je proizvod za negu kože, osmišljen posebno za osetljivu kožu. U srcu formule Hydreane nalazi se termalna voda La Roche-Posay, poznata po svojim hidrirajućim, antioksidativnim, protiviritacijskim i omekšavajućim svojstvima"

Ova krema se proizvodi u dve nijanse:
-svetlijoj Light
-tamnijoj Medium

Naravno, ja sam izabrala Light :)




Kremu po navici čuvam u kutiji okrenutu naopačke (glupa navika ostala od Garnier BB koja se prosipala), tako da ne zamerite na raspadnutoj ambalaži.




I moram da naglasim da sada krema deluje nešto svetlija na mojoj koži, jer sam ja "pocrnela" na moru. U normalnim okolnostima razlika imeđu moje kože i kreme je minimalna.

" KAO PRVA BB KREMA POSEBNO FORMULISANA DA ZADOVOLJI POTREBE OSETLJIVE KOŽE, HYDREANE BB KOMBINUJE 5 DEJSTAVA U SAMO JEDNOM PROIZVODU.

1 - Nega kože: Hidratantna, umirujuća i hranljiva svojstva za stvaranje mekše kože u hipoalergenoj i nekomedogenoj formuli koja postuje nežnost čak i najreaktivnije kože.
2 - Zaštita: BB Hydreane ima antiiritacijska, antioksidativna i anti-UV dejstva koja kožu štite od spoljnjih agresija.
3 - Korekcija: Njena blago obojena tekstura se neprimetno utapa u lice i tako umanjuje vidljivost crvenila i ostalih nepravilnosti, a sve bez efekta maske. Ten je bez mane, prirodno ujednačen.
4 - Ujednačavanje: Pročišćeni mineralni pigmenti, izuzetno dobro tolerisani od strane svih tipova kože, čak i najosetljivije, utapaju se u kožu i prilagođavaju tenu istovremeno ujednačavajući boju kože bez ostavljanja neurednih tragova.
5 - Protiv iscrpljenog izgleda: Koža izgleda zdravo i prirodno sjajno sa svilenkastim, blistavim i savršeno laganim završnim efektom"





Ova krema je izuzetno lagana, lako se stapa sa kožom, ne ostavlja tragove, hidrantna je, neguje kožu i ima umirujuće dejstvo. Ne ostavlja masan trag i ne stvara osecaj težine na licu. 
Veoma podeseća na LRP Hydreane Legere koju sam koristila prošle zime. Meni nije izazvala iritacije, crvenilo niti svrab. Sama po sebi nije dovoljna da pokrije neke veće nepravilnosti, ali ovo je BB krema, tako da od nje to ni ne treba očekivati. Problematičnu T zonu sam setovala sa veoma malo kamenog pudera, a na podočnjake sam stavljala malo korektora po navici. Savršena krema za letnje vrućine!




Kako bih vam što bolje dočarala zašto sam baš nju odabrala, stavila sam malu količinu iz testera Vichy Idealia BB odmah pred LRP Hydreane BB:




Na sledećoj slici je samo Vichy:




LRP vs Vichy na dnevnom svetlu:




LRP vs Vichy na veštačkom svetlu:




Kao što možete da vidite LRP je za nijansu žućkastija i malo više mat, dok je Vichy bleđa i dosta sjajnija. Upravo ova razlika me je navela da odaberem LRP. 

Kada se nanese na lice LRP, koža fino upija i ima mat efekat, što je sasvim poželjno na +40. Koža je mekana i bogato hidrirana. Samim tim je pogodnija za osobe sa masnom do mešovitom kožom, pogodna je za tinejdžere i mladu kožu sklonu bubuljicama, takodje i za osobe sa normalnom kožom. Nije komedogena-ovo tvrdim jer je koristim i ni jednu mi poru zapušila nije, u prevodu ni jednu minijaturnu bubuljicu od nje nisam dobila-što joj je od mene veliki plus! Definitivno odličan izbor u letnjem periodu!

Za razliku od nje Vichy daje "glow" svetlosni efekat, dodaje sjaj licu. Za taj efekat su upravo odgovorne sjajne čestice koje sama krema sadrži, te je koža iz tih razloga teže upija. Meni je na toploti izgledalo kao da mi krema "beži" sa nosa. Sa druge strane daje utisak "odmornog" lica. Pogodnija je za normalnu do suvu kožu, kao i za zreliju kožu. Proizvođač kaže da nije komedogena, ali ja ne smem da tvrdim jer je nisam koristila. Verujem da bi bila savršena u zimskom periodu.

Kad bih mogla da biram savršenu kremu pomešala bih ove dve. Hidrantnom i smirujućem mat efektu LRP dodala bih svetliju nijansu i tračak svetlosti Vichy...kada bi to bilo moguće. Ali, kako to nije moguće, ja sam se spram potreba moje kože, kao što znate odlučila za LRP. 

Čak i sada, kada je moje lice tamnije nakon mora, ova krema mi savršeno prija i nijansa mi odgovara. Po mojoj proceni sama nijansa kreme je sredina, tj laska i za nijansu svetlijem i za nijansu tamnijem tenu, što nam daje opseg od tri nijanse u Light varijanti.




Sastav La Roche-Posay Hydreane BB:

AQUA / WATER;C12-15 ALKYL BENZOATE;GLYCERIN;ISOHEXADECANE;OCTOCRYLENE;ISODECYL NEOPENTANOATE;ALCOHOL DENAT;BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE;BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER / SHEA BUTTER;ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE;TEREPHTHALYLIDENE DICAMPHOR SULFONIC ACID;DROMETRIZOLE TRISILOXANE;POTASSIUM CETYL PHOSPHATE;PEG-100 STEARATE;GLYCERYL STEARATE;TRIETHANOLAMINE;ZEA MAYS OIL / CORN OIL;PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL / APRICOT KERNEL OIL;PASSIFLORA EDULIS OIL / PASSIFLORA EDULIS SEED OIL;TOCOPHERYL ACETATE;SODIUM HYDROXIDE;SODIUM HYALURONATE;PHENOXYETHANOL;STEARIC ACID;ARGILLA / MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE;PALMITIC ACID;SILICA;BENZYL BENZOATE;CAPRYLYL GLYCOL;PARFUM / FRAGRANCE;ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER;ACRYLATES COPOLYMER;DISODIUM EDTA;CETYL ALCOHOL;BHT;ORYZA SATIVA BRAN OIL / RICE BRAN OIL;

+/- MOŽE SADRŽATI: 

CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE;CI 77492;CI 77499 / IRON OXIDES;CI 77491;
CI 77491; CI 77492; CI 77499 / IRON OXIDES;MICA

SPF 20

Zapremina:
40ml

Cena La Roche-Posay Hydreane BB Cream je 1650din;
Cena  Vichy Idealia BB cream je oko 2650din.


Moja ocena ovog proizvoda je 10!

Da li ste vi probali La Roche-Posay Hydreane BB?
Koja je vaša omiljena BB krema?



Kiss,
Mrs Fox

Podeli:

19 коментара

  1. Nisam probala ali bih na osnovu prilozenog i ja sigurno izabrala LRP. Ja sam probala Garnier i obicnu koja mi je premasna i za suvu kozu koju jako volim iako je puna alkohola. Probala sam i Mixinu koja mi je ok i Missha koja je odlicna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene isto privlaće aziske, čitala sam recenziju za Missha na tvom blogu. Jedino što ne znam kako bih odabrala nijansu, pa me to sprečava da probam :)

      Избриши
  2. Probala sam medium ali nije mi odgovarala s obzirom da ja volim jace prekrivanje pa sam je prosledila mami ali ona je dobila alergiju pa je krema zavrsila na polici, skuplja prasinu.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je žao što ti je mama dobila alergiju. Ja sam baš izabrala ovu kremu jer je medicinska, ali eto nikad se ne zna. Ne može da prija svima :)

      Избриши
  3. Tako sam srecna sto sam naisla na ovu recenziju ;) Divno si je predstavila i odgovorila na sva pitanja koja su me mucila pri donosenju odluke o kupovini ;)
    U petak sam krenula u potragu za LRP BB kremom, ali nigde nisam uspela da dobijem tester, pa sam odlozila kupovinu.
    Ja generalno volim BB kreme, bila mi je ok i Garnier-ova, ali me nervirao onaj miris alkohola, a u poslednje vreme pocela je da mi zapusava pore, i prestala sam da je koristim :(
    Sada sam u potrazi za novom, i definitivno cu kupiti ovu LRP.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti je pomogla moja recenzija :)
      Potrudila sam se da napišem i uslikam razliku što sam bolje mogla, jer sam se ja jednako dvoumila kao i ti prilikom kupovine. LRP je zaista kvalitena BB krema, mnogo je bolja od Garniera. Garnier malo bolje pokriva, ali je meni kao i većini napravio haos na licu. Mnogo je bolji LRP :)

      Избриши
  4. nisam probala nijednu ali cu svakako razmisliti o lrp :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. LRP je baš prava BB krema po meni. Pruža upravo sve ono što jedna BB krema obećava :)

      Избриши
  5. Probala sam LRP, ali mi nije bila nista posebno. OK je, svidela mi se, ali nisam sada poludela. Od BB krema probala sam i Garnier za mesovitu i masnu kozu i ona mi je isto ok, ali ne traje na licu preterano dugo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je LRP mnogo bolje od Gerniera. Mene je baš oduševila LRP za divno čudo, valjda mi je "legla" što bi se reklo :)

      Избриши
  6. Mene nesto ne privlace BB kreme, jer sam masnokozac i retko koja mi se dopada

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja koža je mešovita, znači sa masnom T zonom. Nije strašno, ali leti nos i brada umeju dobro da se "umaste". Najbolje je da se izboriš za tester i da probaš, drugačije je teško odlučiti se znam :)

      Избриши
  7. Odlicna usporedb. Ja sam probala obje i cine mi se vrlo slicnima po osjecaju na licu.
    Imam ih u vidu za zimu jer mi ljeti imaju prenizak spf i malo su preteske

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti:)
      Na prvi pogled deluju slično, ali na "masnim" delovima Vichy možda čini težom. Dobro si me podsetila za SPF da dodam, spf je 20 :)

      Избриши
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Molim vas da ne ostavljate linkove do vašeg bloga, pre nego što me prethodno pitate za dozvolu. To je jedno od osnovnih pravila kulture bloggovanja. Hvala!

      Избриши
  9. Ko bi rekao da je LRP nijansa trun tamnija od Vichy jer Vichy ima dosta žućkaste nijanse . Inače i ja sam svijetlije puti ni ljeti nisam nešto posebno tamnija tako da slobodno mogu da koristim one svoje zimske nijanse pudera ili bb krema ili ih pomiješam ako mi je neki puder baš taman.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I kako nikad nema testera ( već godinama) za dobiti i isprobati onda zaobilazim dosta proizvoda ,da kupim.I zato volim i čitam blogove i vaše recenzije gdje opišete proizvod (sa slikama) bolje i od samog testera.LRP je extra brend. Marijana Šimić

      Избриши
    2. Draga Marijana, slažem se vama, na žalost testera nigde nema. Jedino mesto na kome sam viđala testere su bolje opremljene Lilly drogerije tj, apoteke. Što se krema tiče, ja sam idalje veliki fan LRP BB kreme i nakon tri godine. :)

      Избриши

© Foxy | All rights reserved.